Stemmer dine og dine kollegaers personlige værdier overens med værdierne på din arbejdsplads? Virksomhedens værdier er ofte kun ord, man kan læse på en hjemmeside – og ellers i bedste fald har hængende i en skifteramme på væggen.
Vi kender alle udtrykket ”Du er, hvad du spiser”. I relation til virksomhedens værdier kan man sige, at ”Vi er, hvad vi gør og siger”. Og omverdenen i form af samarbejdspartnere og kunder bliver nærmeste tilskuere til vores adfærd og prioriteringer. Værdier, der FORSTÅS i din organisation, er dermed et effektivt værktøj til at styre din og dine kollegaers adfærd i en bestemt retning. Et betydeligt element i en både kort- og langsigtet salgsstrategi.
Værdier skal tilføres liv.
Hvis jeres organisationsværdier ”kun” er ”hjemmeside-værdier”, bør vi puste liv i dem og lade dem komme til udtryk. Den øvelse kræver en målrettet, struktureret og koordineret indsats fra en professionel partner som os for at sikre, at ALLE forstår værdierne ens – topledelsen og medarbejderne. Samtidig skal der skabes enighed omkring, hvordan værdierne skal komme til udtryk i forhold til jeres vigtigste ressource – nemlig jeres kunder.
Vi tilbyder jer et gennemudviklet forløb, hvor vi med afsæt i jeres værdier og virksomhedens kultur sikrer en fælles forståelse af værdiernes betydning. Med introduktionsforløb, værdispil og opfølgninger sikrer vi, at du og dine kollegaer kan og vil agere i relation til fælles prioriteringer og værdier.
Du får svar på: