Samarbejde handler i bund og grund om at kunne forstå andre og selv blive forstået. Kravene til dine og dine kollegaers kompetencer inden for kommunikation og samarbejde er formentlig høje. Hverdagens arbejdsgange skal være så hurtige og effektive som aldrig før, og samarbejdet skal fungere optimalt for, at tingene glider, og hjulene kører rundt.
I en travl dagligdag med fokus på drift og optimering af processer kan det derfor være en stor fordel at stille skarpt på ”den gode kommunikation” og ”det gode samarbejde” for at sikre dig og dine kollegaer en åben dialog og respekt for hinanden. Ny indsigt i hinandens holdninger og prioriteringer kan være nødvendige for jer, når jeres snak og skriftlig kommunikation skal omsættes til handling i hverdagen.
Vi tilbyder jer et nøje afstemt forløb, hvor vi med udgangspunkt i jeres organisation, arbejdsgange, sociale relationer og virksomhedens kultur arbejder hen imod en større forståelse og dermed et bedre samarbejde. Vi anvender delelementer som introduktionsforløb, workshops, én-til-én sparring og opfølgninger.
Du og dine kollegaer får svar på: