Hvor får din organisation de værdifulde oplysninger fra, som I bruger til udvikling af jeres markeder og salgsindsats? Fra jeres egne sælgere og kunder? Fra nyhedsmedier? Det er helt normalt, at dette er de foretrukne og (ofte) eneste kilder til information om et eksportmarked – også på de afgørende markeder.
Det positive aspekt ved den kendsgerning er, at der er stort potentiale for forbedring af jeres informationsflow fra jeres vigtige markeder. Vi kan hjælpe jer med at få meget mere ud af jeres tætte og allerede eksisterende samarbejdsrelationer. Jeres business-relationer er ofte at betragte som lavt hængende æbler lige til at plukke – men usynlige for dét øje, som kigger på dem hver dag.
Vi kan lære jer at betragte jeres tætte og knap-så-tætte samarbejdspartnere og distributører som jeres ”egne mænd på posten” og derved trække nyttig, brugbar og hidtil ukendt information ud af jeres eksisterende og nye markeder.
Det er ikke svært. Men det kræver, at man ved nøjagtig, hvad man er ude efter, hvordan man får fat i det – og hvad man efterfølgende skal bruge oplysningerne til. Og dén viden har vi. Vi kan hjælpe jer med…